torsdag 7 januari 2010

Té by Claudia Galli

Jag måste bara tipsa er om dom här söta teerna med hundmotiv. Jag är egentligen ingen té fantast men ändå kunde jag inte hålla mig ifrån att beställa Punky Pug.

Punky Pug:
Rött te smaksatt med hallon- och gräddarom samt nyponskal, hallonblad och äppelbitar.

Chihuahua Dreams: Rött te smaksatt med smultron, jordgubb och vanilj samt jordgubbsbitar, ringblommor och jordgubbsblad.

Basset Thoughts: Rött te smaksatt med päron- och yoghurtarom samt äppelbitar.

French Kiss: Rött te smaksatt med champangearom och rosor.

För att beställa egna tepåsar: Klicka här

4 kommentarer:

Mopsen Gunwald sa...

Va roligt. Jag älskar te och ska genast beställa! Roligt att bjuda gästerna på också :)

//Gunwalds matte

Anonym sa...

Å då kommer jag så fort jag bara kan efter jag landat, för gudmatte älskar te:).. Puss gudmatte

Mopsen Melker sa...

Johanna: Ja det är perfekt för vad kan passa bättre än att bjuda på ett mopste :)

Mopsen Melker sa...

I know it! Ha en underbar semester nu så får du värma dig med te när ni kommer hem till kylan igen! Pussokram