tisdag 5 januari 2010

Hund Coachen

Nu ligger jag och Melker i sängen och läser boken Hund Coachen som vi fick av Johans föräldrar. Jag har sett många avsnitt av hans program så nu ska det bli intressant att läsa boken också.
Sist jag läste en bok var Allt om mops innan vi fick hem Melker. Jag har sällan ro att läsa böcker men när det kommer till hundar går det bra. Vad tycker ni om Fredrik Steen? Har någon av er läst boken?

Johan har match hemma mot Leksand ikväll. En match jag gärna hade sett men det är inte aktuellt med den här förkylningen. Vi följer matchen här hemma istället och håller alla tummar och tassar vi har!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig vännen! Pussa Melker från mig..KRAM Gudmatte

Carina sa...

Hade också velat varit där om vi bara hade fattat tidigare att det inte är en vanlig tisd. Krya på dig gumman.

Mopsen Melker sa...

Tack, det ska jag göra! Kram och en blöt puss från Melker

Carina sa...

Grattis på namnsdagen till världens bästa Melker från "mormor och morfar"

Anonym sa...

Stort GRATTIS till dig Melker från oss i Helganbo!

Jonna sa...

Jag har snart läst ut den boken, tycker den är bra! har lärt mig en hel del :) hur är allt om mops? jag gillar inte heller att läsa förutom hund böcker :)

Mopsen Melker sa...

Tack så mycket! Namnsdagen hade vi totalt glömt bort men nu har vi stillat vårt dåliga samvete och kompenserat Melker med massa gott :)

Mopsen Melker sa...

Jonna: Ja jag med och jag har bara läst några kapitel av Hund coachen än så länge.
Allt om mops är en bok jag verkligen kan rekommendera. Det som inte står i den boken är inte värt att veta om mops.

Såg att ni har länkat till oss på eran blogg så nu länkar vi till er också :)

Anonym sa...

Grattis killen på namnsdagen. Puss gudmatte

Jonna sa...

Då ska jag köpa den boken :)

Å vad roligt :)