måndag 18 januari 2010

Måndag

Jag sitter och kollat på SATC filmen som jag verkar kunna se hur många gånger som helst trots att jag aldrig har varit ett fan av serien. Melker ligger här bredvid och muttrar över hunden i filmen och jag över magen som gör ont efter en dag med leverantörer som försöker muta med godis i varje monter.

Imorgon bitti har Johan träning i vanlig ordning och efter det åker vi som sagt till Gävle. Melker släpper vi hos min mormor och morfar i Tierp under tiden så slipper han ränna runt med oss.

Nu ska vi hoppa i säng.

Sov gott!

Samanthas hund som Melker muttrar över. Undra varför?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Först vill jag börja med att säga att jag tycker Melker är en otroligt söt mops och sen undrar jag hur det kom det sig att ni just valde den rasen?

Mopsen Melker sa...

Vi tyckte att dom var underbart söta och när vi läste på om mops och deras personligheter var vi fast.