söndag 17 januari 2010

Helg

Igår hade vi en jätte trevlig kväll med familj och vänner. Vi kom inte i säng förrens efter tre inatt så gissa om vi har en trött Melker idag som vägrade gå och lägga sig tidigare med Johan som hade match idag, som dom för övrigt vann.

Vi kom hem lagom till Johan skulle åka till hallen idag och Melker slocknade direkt, han sov när jag åkte till matchen och när vi kom hem.

Nu är det mys med mina killar som gäller. Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till Kista på Swesportmässan men på tisdag är jag ledig, då bär det av till Gävle över dagen.

Eftersom vi totalt glömde bort kameran igår bjuder jag på en bild från i fredags istället när jag och Melker busar i sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin blogg och fin mops! Har ni några planer på att para Melker?