onsdag 13 januari 2010

Hemma på lunch

och myser.


Back to work.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken lyx att kunna åka hem på luncherna och gosa med sin hund. Vart är det ni bor någonstans?

Mopsen Melker sa...

Ja det är lyxigt men tyvärr blir det alldeles för sällan då Johan är hemma med Melker på dagarna behöver jag inte åka hem men det är riktigt mysigt så jag ska bli bättre på det. Det tar mig bara några minuter med bilen vilket är bra när Johan har matcher längre bort om vi inte har någon hundvakt. Annars kan ju Melker alltid följa med mig till jobbet men det har han inte behövt än så länge. Vi bor i Uppsala.

Linda Maria Karlsson sa...

Hej!
Måste bara få lämna en liten kommentar. Ni har verkligen en supercharmig och vacker mopskille. Jag och mina två mopsbrudar läser eran blogg varje dag. Det är en jättetrevlig blogg att läsa. Det finns alldeles för lite med mopsbloggar. hihi.

Hälsningar /Linda och mopsarna Ester och Betty

Pia sa...

Å så fin Mops ni har! Vill med ha en. Har en Golden nu som heter Hamlet. Han är det finaste jag har och äger.:)

Mopsen Melker sa...

Linda: Tack snälla du! Kul att hitta till er också, ni har verkligen två jätte fina tjejer!

Mopsen Melker sa...

Pia: Åh tack, det är Hamlet också!