söndag 30 augusti 2009

Vecko-Shema

Måndag: Jobba, ev besök av Johans familj och farmor och farfar för att fira mig (det kan bli på tisdag också)

Tisdag: Uträtta ärenden på stan, valpkurs

Onsdag: Jobba, gå på Johans match

Torsdag: Jobba, besök

Fredag: Jobba, gå på Johans match men innan matchen är alla "hockeytjejer" bjudna på vinprovning och efter matchen är vi bjudna på middag av en sponsor till killarna

Lördag: Jobba, den årliga brännbollstuneringen i Tierp, Melker får sällskap av Jonna och Nova på festen (egentligen skulle det vara personalfest också men det ändrades eftersom inte jag kunde då och igår fick jag reda på att brorsans tjej Marie skulle ha sin födelsedagsfest den 19:onde september också som personalfesten flyttades till, typiskt!)

Söndag: Jobba

Måste nog fortsätta med vecko-schema så jag slipper glömma något och då vet ni vad vi sysslar med om det inte blir så mycket bloggande.

Nu ska jag gå ut med våran bebis som ligger här i soffan och snarkar innan vi förflyttar oss till sängen, natti!

Inga kommentarer: