måndag 24 augusti 2009

Min vecka:

Måndag: Jobba, teori på valpkurs

Tisdag: Uträtta ärenden, valpkurs

Onsdag: Jobba, lämna in bilen för en felsökning, lagom när nybilsgarantin gått ut!

Torsdag: Jobba, se Johans match och planera fredagens fest med "hockeytjejerna"

Fredag: Jag fyller år! Jobba, inkilning av dom nya spelarna i Johans lag och utgång

Lördag: Fest igen! Då åker vi till Tierp på kräftskiva och firar Fia som redan fyllt år

Söndag: Kvar i Tierp för att fira min födelsedag med familj och släkt

(Förmodligen har jag glömt något också)

Nästa och näst, nästa vecka är lika fullspäckade! När ska jag hinna med resten?
Melker slipper iaf lida för det då husse är med honom på dagarna när jag jobbar, men de här schemat resulterar ju till att vi har skaffat barnvakt till Melker några helgkvällar framöver vilket vi inte är vana vid, vi vill ju vara och ha med våran bebis jämt!

3 kommentarer:

Carina sa...

"Människo-mormor" vill gärna rå om Melker ibland. Ser fram mot lörd.

Anonym sa...

Jag vill ta en låååång höstpromenad med dig och Melker när jag kommer hem =)Som de ser ut nu är de mellan 5-16 sep wiiiihooo!!puss //Emma.G

Therese sa...

Åh vad jag längtar, Melker också! Saknar dig min fina vän! Puss