söndag 30 augusti 2009

Kalas

Nyss hemkomna till stan igen, mätta efter mycket smörgåstårta och tårta men Melker fick nöja sig med grisknorr, inte honom emot! Jag har fått så mycket fint, tack alla! Förresten så fick jag en förstoring på Melker av Johans sysslingar Malin och Matilda i fredags som låg på köksbordet när jag kom hem från jobbet innan jag skulle iväg på festen som dom måste ha smugglat in med Jennie när hon var här och hämta Melker för den kom helt omöjligt in genom brevinkastet och Johan var ju på inkilning så han tog inte emot den heller. Den är iaf jätte fin, ni får se när den sitter på väggen!
Ni får hålla tillgodo med en bild på världens godaste smörgåstårtor istället, dom är ifrån Österby hembageri, mums!


Nu väntar sängen innan ännu en fullspäckad vecka! (Måste nog göra ett schema innan bara så jag får ihop allt)

2 kommentarer:

Kola sa...

Nu vill vi se bilden på Melker.. sa Kola

Emma sa...

MUMS! Ge mig!