torsdag 11 februari 2010

torsdag.

Det har vart lite dålig med uppdatering här dom senaste dagarna men det har sina skäl. Vi har haft lite annat roligt för oss att tänka på som jag inte kan dela med mig av än.

Imorgon är det fredag vilket innebär att jag jobbar men sen är jag ledig till tisdag. Det ska bli helt underbart! Linda och Patrik kommer in till stan imorgon och antingen hittar vi på något roligt med dom här imorgon kväll eller så åker vi till dom på lördag, det visar sig.

På söndag är det Alla hjärtans dag och det ska självklart firas med mina killar, men eftersom Johan har match då får vi spendera några timmar i hallen först innan vi kan mysa.



Nu ligger Melker här tätt intill mig i soffan och vi ska snart gå ut på kvällsrundan innan sängen hägrar.

Sov gott!

1 kommentar:

Anette sa...

Kul med OS-inspirerat på bloggen!