onsdag 15 april 2009

Oj, vilken effektiv dag!

Dagen började med att jag bokade valpkurs med start v.22. Va kul jag och Melker kommer ha och Johan också förstås som ska följa med som åskådare :)

Efter det blev vi medlem i Mopsorden, vilket är ett måste för alla mopsälskare!

Det blev lite shopping också (ja idag igen) Jag vet inte om det är en bra eller dåligt att jobba mitt emot en djurbutik men det blir ju att man slinker in där med jämna mellanrum och bara måste handla något (varje gång), eller? Idag blev det iaf ett halsbandssmycke som dom ska gravera in Melker på och sen mitt telefon nummer på baksidan om han nu skulle få för sig att ta en runda utan oss nångång, vilket ifs inte kommer hända men ändå!
Har klickat hem en skylt också som det står hans namn och födelsedatum på, för självklart ska han som alla andra bebisar ha en sån :) (och nej skylten ska inte sitta på någon barnvagn, Melker kan gå själv)

2 kommentarer:

britten sa...

snart smäller det - då vet ni vem blir Melker;)

Li Berglund sa...

Jag förstår dig när det gällar att shopa till valpen så fort man är inne i en djurbutik.
När min mops var valp så shoppade jag någe förfärligt till honom:) Det är ju så otroligt roligt