söndag 26 april 2009

Kvalitetstid med Melker ♥

Idag var det första gången som vi var ensamma med Melker och då var det ju även första gången han var ifrån sina syskon. Mycket var nytt, då han aldrig åkt bil tidigare heller men det gick hur bra som helst! Vi åkte till mamma och Tord där han först skulle äta middag, han åt upp allt i ett nafs (trots nytt- foder och ställe) och efter det vart det massa bus!

Melkers första bilresa

Det är roligare att äta mat direkt från golvet






Jag lyckades få Melker att sova en stund

Melker tog första trappstegen


Vi stannade till hos syster en snabbis också innan det var dax att åka tillbaka med Melker till Britten och alla dom andra. Men om en vecka får vi hem våran lilla prins på rikigt! :)

4 kommentarer:

Céline sa...

Hej på dig Melker !!! Tjejerna tycker du är en jätte gullig kille.
Mopskramar från Ancema´s mopsar.
/Ann-Christine och Céline

Ann-Christine sa...

Du får gärna länka till min mopssida. Jag lägger din blogg på min sida om du vill.
Kul om vi kan ses så vi får gulla med Melker.
Hälsningar
Ann-Christine / Ancema´s

Ove sa...

Ha ha! svårt att se skillnad på dem!! (vem är mops o vem är Tord??)

Men Tord har väl fått samma känsla som alla vi andra som träffat mopsar.
svårt att främja sig från nån som verkligen visar att dom älskar en!!

Snartärdetdags!!

Brorsan är här och Melker har fattat tycke för honom, troligtvis är det tvärtom, vi ska vara ute o jobba men han sitter i hallen med honom i knät.Fast lite blir ju gjort ändå!!

/Ove

Emma sa...

Ohhh han är ju så söt! I sommar kommer jag hem och får träffa honom =)