lördag 4 september 2010

Melker 1,5 år ♥

18 kommentarer:

Anonym sa...

Va söt han är!!

kram

Melker sa...

grattis Stora-Melker önskar Lilla-Melker!

Johanna sa...

Sötnos med kladd runt munnen! :)

//Johanna och Gunwald

Anonym sa...

Grattis-kramar från Melker (och matte) i Bromölla :)

emma sa...

(Det var jag som skrev förra inlägget)

Lena sa...

Hej tänkte bara fråga om ni har bestämt er om det blir kastrering för Melker. Har nämligen gjort det på min mops hane Milo som är jämn gammal med Melker. Milo va också krypt och så va den testikeln som va nere väldigt stor så vetrinären sa att det va ett bra val att kastrera honom. Trodde han skulle va lite slöare efter operationen men han har varit lika vild som vanligt även fast det bara va 3 dagar sedan han opererades. Men han verkar må bättre på något vis. Så kan rekomendera att kastrera.

Mopsen Melker sa...

Hej Lena! Vi har velat fram och tillbaka och inte riktigt kommit fram till något beslut än men det lutar nog åt kastrering. Vart gjorde ni det någonstans?

evelina88 sa...

Hej =)
Fin Melker är =D
Jag och två andra tjejer som är lika mopstokiga som er ska ha en träff här i sthlm inom kort. Vi vill gärna ha med några mer mopsar/ägare. Mejla gärna mig så kan jag berätta mer =D

Evelina.jonsson@gmail.com

MVH

Evelina med mopparna

Lena sa...

Ok jag velade också väldigt länge men är nöjd att jag tog det beslutet. I och med det vetrinären sa till mig att det va ett bra val. Jag och Milo bor i Jönköping så va på en smådjursklinik här i stan han blev opererad på.

Sara sa...

Vilken söt en! =)

Anonym sa...

Nu saknar vi Melker, kan du inte uppdatera lite? kram

stephanie sa...

Vilken hälrig liten mops kille. jag funderar på att köpa mops & vill ha en kille.. vilken kennel är han ifrån? =)

fine & Nessla sa...

Hej!
Hoppas allt är bra med er! Jag vet inte om ni är med på MosMaffian, men jag ville bara meddela att det kommer bli mopsrus i Tantos stora hundrastgård nu på lördag klockan 11 och ni är hjärtligt välkomna! Det blir nog en liten drös med mopsar som ska rusa :D
Nessla hoppas att Melker kommer ;)

Lakrits sa...

Hej Melker.. Nu får du börja blogga.. Jag vill kunna läsa om dig .

Elli sa...

Hej Melker, vilket mått har du på dina halsband? Hade behövt ha lite hjälp. :) ps, hoppas du börjar uppdatera oss om ditt liv snart igen. Kramis!

Anonym sa...

Still alive, Melker?

Mopsen Melker sa...

Tack för era kommentarer!

Stephanie: Tack! Melker kommer ifrån Änglaglans kennel.

Elli: Oj det vet jag faktiskt inte nu när vi mest använt sele, men jag kollar upp det och återkommer :)

Anonym sa...

Det låter finemang! :) är det ett mops-syskon eller människosyskon Melker ska få? Grattis i vilket fall som. :D ha det bäst så länge