torsdag 8 april 2010

Torsdag

Vi är nyligen hemkomna från Johans match som slutade med vinst mot Rögle med 3-1.
Nu är det bara en match kvar och 2 poäng till elitserien!

Imorgon är det äntligen fredag och då åker vi till Tierp. Johan och Melker blir kvar där på lördag då jag ska till Gävle för en heldag med Linda och Jennifer. Vi ska kolla klänningar och om vi har vädret med oss kanske vi myser med ett glas på en härlig uteservering också.
Min syster ska nämligen gifta sig i sommar och jag och Jennifer har fått äran att vara brudtärnor. Jag är så himla glad för hennes skull och jag ska göra vad jag kan för att hon ska få det perfekta bröllopet.

Nu blir det mys i soffan med två slagna hjältar och massa gott som Johan fick när han blev matchens lirare idag.


1 kommentar:

Carina sa...

Kul att ni kommer ikväll. Stort grattis Johan, bra kämpat!