onsdag 2 september 2009

Min bebis Melker

Idag när jag var på jobbet ringde Johan exalterad och berättade att Melker lyfte på benet när dom var ute, det är första gången och jag fick inte se det! Det måste vara lite som att se sitt barn ta sitt första steg, eller? Efter jobbet åkte jag iaf hem för att gå ut med Melker innan jag skulle till ishallen och se Johans match. Jag gick mot träd och stolpar för att Melker skulle göra det igen men då kissade han fortfarande som en bebis och det kommer han alltid att vara för mig, så det så!

För övrigt blir min bebis 6 månader på fredag!

2 kommentarer:

Hugo sa...

Ooooh, stora killen!! KOmmer också ihåg det ögonblicket när Hugge lyfte på benet för första gången. Han såg så förvånad ut, som om "Men vad gör jag"?".
Sen är dom inga småpojkar längre...men som du säger: dom är alltid mattes bäbis!

Melker sa...

Nu har Melker lyft på benet flera gånger men bara när husse ser, han vill vara bäbis för matte ett tag till :)